Eilen Sylvi Justiinan kanssa lähdettiin vain kahdestaan Noormarkkuun kisaamaan. Jos ei olisi ollut niin kylmä olisin ottanut Aatunkin mukaan koska sille tekisi erihyvää joskus olla vain hengaamassa mukana eikä pääsisi tekemään mitään.

Kylmyydestä huolimatta oli ihanaa olla kisaamassa ja sain pidettyä meidät kivasti lämpimänäkin. Sylppyä en saanut vaan lämmittelyllä millään läähättämään, itse vaan kyllä olin aivan läkähdyksissä

Kaksi ensimmäistä rataa oli Sari Mikkilän agilityratoja ja kolmas Marjo Heinon hyppäri. Ensimmäinen rata oli hyvä, ainoastaan muurin palikat lensi. Ennen ratoja hiukka päänvaivaa aiheutti rengas jossa oli tilaa hypätä vaikka mistä sivusta ja maanantain kolistelut ei helpottanut ainakaan. Radalla oli kepit-pituus-muuri josta käännyttiin takasinpäin hyppy ja rengas. Mä olin jo keppien lopussa jo että kamalaa nyt se rengas on pian ja niinpä muurin palikat vaan kolisi. Renkaassa ei ollut kylläkään mitään ongelmaa, pääsin tuossa käännöksessä hyvin hidastamaan ja varmistamaan että neiti katsoo minne hyppää. Tällä radalla tais puomilla hetken kestää ennenku iski tassut maahan.

Toisella radalla rengas oli jo heti alussa ja sain taas hyvin varmistettua eikä nytkään ollut ongelmaa. Eikä ongelmia tullut loppuradallakaan vaan tehtiin aika hieno nolla, ainakin hienolta se tuntui. Tässä kontaktit oli nopeammat kuin ekalla radalla. Yksitoista nollatulosta kaikenkaikkiaan tehtiin tällä radalla ja me vielä sitten voitettiin koko homma!

Hyppäri oli mun mielestä hirmusen kiva, oli vähän perusykkösluokankaavasta poikkeava mutta ihan mentävä sujuvasti. Ennen keppejä valssasin ja olin vähän koiran tiellä joten se meni tokaan tai kolmanteen väliin, sitten otettiin uudestaan ja olin nyt sillä vaikeammalla puolella ja lopetti kesken pujottelemisen. Nyt kun lähdettiin korjaamaan alkuun niin Sylvi-kelmi haukkui mulle siinä keskellä rataa  Otin heti sitten helpomman puolen ja päästiin loppuun. Nyt en enää ehtinyt rengasta varmistelemaan mutta ei ollut ongelmaa edelleenkään. Tämä rata meni hyllyksi kun putkesta hypättiin hyppy ja sitten olisi pitänyt tulla takasinpäin toinen hyppy joka oli vähän eri linjassa. Sylvipä irtosi ja singahti ekalta hypyltä sitten varmaan kymmenen metriä alkusuoran muurille  Ja juuri kun ajoin mietin että me ei olla vielä kisoissa tehty yhtäkään väärää rataa.