Sylvillä taas piti kiirusta yksi päivä kun vessan ovi oli jäänyt auki. Vessasta löytyi noin kolminkertainen määrä. Ei jättänyt mulle nyt tällä kertaa yhtään rullaa. Nauru

Puntari näytti Sylville 16 kilon möhkälettä. Se on vähän alkanut muotoutua koiraksi. Mutta vähän vaan. Musta tuntuu että sen energia lisääntyy koko ajan, se on nyt aivan jatkuvasti lelu suussa mun edessä. Niin siistii. Cool

 

Agitreeneissä ei sitten ollutkaan enää yhtään lähellä pujottelu. Täysin hepreaa joko mulle tai koiralle. Saatiin onnistuneitakin otoksia ja muuten Sylttyrä näykki mun kättä pujottelemisen sijaan. Jos ottaisin vain namipalkan jos se lelu taskussa teki pienelle päälle tepposet. ja olin mä myöhässäkin. Vähän.

Sitten tehtiin taas ennätys estemäärä peräjälkeen. Kuusi. U:n muotoinen rata, hyppy-hyppy suorassa linjassa. Sitten vasemmalle hyppy ja taas vasemmalle hyppy-hyppy ja putki jonkunnäkösellä mutkalla. Toisen hypyn jälkeen suoraan oi suora putki aika lähellä huutamassa, kun siis mentiin vasemmalle hypylle. Sylvi on hassu kun mä suoritan sellasia lähtörutiineja. Ensin se istuu ihan normaalisti, sitten mä silittelen sitä kyljistä ja sitten sanon istu ja menen esteen taakse tai minne menenkin. Niin sen takia se ensin istuu ihan normaalisti jotta kun mä vien käteni sen kylkiin se ottaa semmosen valmiusasennon ja valahtaa koko koira puolta alemmas. Sitten se oottaa silmät pyörien ja etutassut väristen lupaa lähteä. Rutiinit toimii. Ottaa toinen tosissaan vähän. Sen kanssa nyt harjotellaankin istumista myöskin kun ei tartte kun sormea nostaa sanomatta mitään ni se singahtaa sieltä liikkeelle.

No mutta se radan pätkä sitten mentiin lujaa. Sylvi tykkää tuosta juoksemisesta. Ja kyllä se ihan kivasti hakee noita hyppyjäkin vaikka juokseminen on se Sylvin juttu. Me mentiin ensimmäisellä kerralla koko rata ja ihan oikein. Toisella kertaa se suhahti tuohon putkeen jota ei pitänyt mennä. Erona oli se että ensimmäisellä kerralla käskytin tänne-käskyllä ja toisella ei. Hyvä kun toimii tuo sana.

Toinen pätkä oli hyppy- suora putki- oikealle hyppy ja sitten takasin putkeen ja hypylle. Sitten tehtiin välistävetoa. Se sujui, mutta vaikeaa oli saada sitten välistävedon jälkeen hyppy suorittamaan. Puomin alastulolla käydään myös joka kerta naksuttelemassa.

 

Sylvi myös harjottelee oottelemista ja näyttää siltä että silloin kun Aatun kanssa ollaan tekemässä se on pahin. Yksikseen kun oottaa ja mä oon vaan kattelemassa kun muut reenaa se on ihan kiltisti.

Aatun reeneissä mulla oli huono fiilis ja väsy joka sitten harmitti kovasti. Ei täyttynyt tämän vuoden tavote että joka treeneihinkin mennään kunnon asenteella. Pöh. Ei istunut Aatu vielä ensimmäisellä kerralla vaan samanlaista maahanmenoa kuin aikaisemminkin aika monellakin kerralla. Täytyy alkaa ottamaan Aatuakin vissiin vapaavuorolle mukaan harjottelemaan ihan pelkästään istumista.

Takku on perjantaista asti ollut taas lomailemassa. Nyt se on vähän pidempään kun äiti on pari viikkoa kotona niin Takku on sen kaverina.

Ensi viikolla vain kolme päivää töitä, maanantai, keskiviikko ja torstai. Sitten mulla on talviloma! Neljä päivää. Cool Sunnuntaina starttaamme taas kohti pohjoista ja kisaamaan. Vähän hirvittää kuinka kylmää on kun tuo paikkakin on sitten paljon kylmempi kuin Haukipudas. Mutta kisaamaanhan on pakko päästä.

Sylvi piiloutuu: