No niin ollaan päästy kotiin asti. Matka sujui oikein hyvin, Sylvi ensimmäiset ehkä 15 minuuttia vähä kitisi ja naukui niinku pieni kissa ja sitten rupes nukkumaan. Melkeen pari tuntia ajeltiin ja sitten pysähdyttiin ja se kävi pissalla ja söi kaikki ruuan mitä mukana oli. Sitte jatkoi taas unia. Välillä se vaihtoi paikkaa mutta oikeen rauhallinen oli koko matkan. Pysähdyttiin vielä kaks kertaa tuon ruokapaussin jälkeen ja toisella se pissas ja toisella vaan ihmetteli. Vähä sitä jänskätti.

Sitte kun tultiin vanhempien pihaan niin otin nuo terrierit ensin ulos ja sitten Sylvin. Sylvillä nousi heti korvat ku näki ne ja reipastu oikeen. Aatu oli niinku mä arvelinkin että se ei ees kattonu sen päälle. Kyttäs vaan mua että mitäs nyt tehdään. Takku olikin sitten aivan intsinä. Ja se käyttäytyi niinku olis ollu täyskasvunen narttu vastassa. Käveli persees kiinni ja nuoli sen pissoja. Hurmaava haju tuossa vissiin.. Sitte lähettiin kotiin ja käytiin vielä pissattamassa isoja koiria ja mä kannoin Sylviä, loppumatkasta päästin sen taas juoksemaan ja kovaa se seuraa varsinki Aatua ja lähti vähä kauemmaksiki sen perään mutta sitte taas äkkiä mun jalkoihin. Takku jatkoi samaa käytöstä ja mä kielsin sitä sitte ja annoin sille makupaloja suuhun. Toivotaan että seki rauhottuu. Tuli ainaki vauhtia vanhukseen. Se rupes leikkimään Sylvin pallolla ja se tuntuu olevan porukan levottomin tässä alkutaipaleella. 

Kotona sitte annoin ruuan isoille koirille ja Sylvi istui samassa rivissä ja kitisi niinku nääki tekee kun sitä ruokaa laittaa. Kovaa olis ollu menossa samasta kupista syömään mutta mä tällä kertaa otin sen aikasin pois ettei nyt tänään heti turpaan saa. Sitte mä jätin kaikki kotiin ja hain autosta Sylvin ruokasäkin. Ja kaikki oli elossa kun tulin takas. =) No säkistähän Sylvi riemastu ja rupes taas kitisemään. Laitoin likoomaan ja säkin vaatehuoneeseen. Sitte se vähä meinas innostua leikkimään ja otti leikkiasentoa Aatulle mutta Aatulla nyt menee oma aikansa enneku se kattoo tuon päälle. Nyt ne nukkuu mun jaloissa. Sylvi ja Aatu vierekkäin. Ja Takku on omalla paikallaan. Eiköhän se siitä kun tottuu tuohon hajuun.
Käydään vielä pissalla ja katsotaan mitä yö tuo tullessaan. ;)